Pollyanna.netRegisterSearchFAQMemberlistUsergroupsLog in
Search found 7 matches
Pollyanna.net Forum Index
Search found 7 matches
Author Message
Topic: Where do Pollyanna's fan's come from?
ILuvAJAndHowie

Replies: 36
Views: 51639
PostForum: General   Posted: Sun Dec 08, 2002 9:38 pm   Subject: Re: Where do Pollyanna's fan's come from?
I'm from Ontario Canada!!!!
XoXo
Darc i/i
Topic: Who is the cutest Backstreetboy?
ILuvAJAndHowie

Replies: 21
Views: 38135
PostForum: General   Posted: Sun Dec 08, 2002 9:28 pm   Subject: Re: Who is the cutest Backstreetboy?
A.J. AND HOWIE!!! Oh baby lol i/i
Topic: Top 10 Men
ILuvAJAndHowie

Replies: 20
Views: 34627
PostForum: General   Posted: Tue Oct 08, 2002 3:10 pm   Subject: Re: Top 10 Men
Dude, why is everyone putting A.J. at the bottom of their lists? He's just as damn sexy as Howie is!!!!! i/i
Topic: Pollyanna's clothes
ILuvAJAndHowie

Replies: 4
Views: 11530
PostForum: General   Posted: Thu Aug 22, 2002 5:49 pm   Subject: Re: Pollyanna's clothes
*raises hand* I DO I DO!! Come on, let's go!

This was me last night comming home~~~ lmao must have been something I ate i/i
Topic: How Old Is Everyone ??
ILuvAJAndHowie

Replies: 44
Views: 61900
PostForum: General   Posted: Mon Aug 05, 2002 1:43 pm   Subject: Re: How old is every1
I'm 18, female, and leave about half an hour west of Toronto



XoXo

~Darcie~ i/i
Topic: Poll: Your 2 favorite songs
ILuvAJAndHowie

Replies: 34
Views: 62360
PostForum: General   Posted: Sat Feb 23, 2002 9:39 pm   Subject: Re: Poll: Your 2 favorite songs
Well, since I can't say Fly To Heaven (I LOVE THAT SONG!) I'd have to say "Don't Wanna Live My Life Without You" and "Take Me Away"

XoXo

~D~ i/i
Topic: Howie's Hair
ILuvAJAndHowie

Replies: 46
Views: 72425
PostForum: General   Posted: Sat Oct 27, 2001 8:33 pm   Subject: Re: Howie's Hair
I TOTALLY AGREE WITH MOMRISNER! Now THAT'S what I've been saying! As for the bad comments I've heard about Howie's hair when it was long, HIS HAIR HAS ALWAYS LOOKED GOOD! OMG! His hair has NEVER EVER ...
Page 1 of 1
All times are GMT - 5 Hours
Jump to: